ab32 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 6668

Szia!

 

Én is hasonló előélettel vágtam bele két éve egy 2013.01-es F11 520d-be. Teljesen alap, manuális váltó. Vonóhorog, bőr ülés és metálfény az egyedüli extra. Nekem a sok extra, automata váltó nem volt szempont, hanem az, hogy minél újabb legyen, mivel így talán nem tudnak annyi km-t hazudni bele és minél olcsóbb, mert nem akartam sokat bukni, ha kiderül, hogy átvertek. 150ezer km volt akkor benne, most lépem át hamarosan a 200ezret. Pont 5M ft volt és majdnem 2M-t már ráköltöttem. Vezérlés, kettős tömegű lendkerék kuplung, szelepfedél, ékszíj, differenciálmű szilent. De igazából számítottam rá, hogy lesznek ilyen kiadások, annak örülök, hogy semmi váratlan kiadás nem volt és nem derült ki, hogy egy roncsot vettem. Ha most újra csinálhatnám, inkább egy jelenleg már 200 ezret futottat vennék, mert azon is úgyanúgy meg kellene ezeket csinálni és az jóval olcsóbb lenne. Ahogy most nézegettem, gondolom a dízelbotrány, meg a kigyulladó BMW-k, meg hogy eltelt már két év, 4 milliótól már vannak olyanok, mit megvennék. Szóval szerintem 4.5-ért fogsz tudni találni egész jót. Hacsak nem agyonextrázottat szeretnél. Én viszont azt javaslom, hogyha hosszú távra tervezel, akkor vegyél inkább olcsóbban és költsd rá szervízre rögtön (vagy 1 éven belül) a maradékot, mert akkor legalább tudni fogod, hogy megcsináltál rajta mindent, még 150-200 km-t gond nélkül el kell menj.

 

A dízel-benzin kérdésben is sajnos az a gond, hogy benzinesből nincs választék és drágábbak is emiatt, meg abból 2011-ig van csak szívó benzines, amit érdemes szerintem venni. Ez a másik, amit másképp csinálnék. Várnék, vagy külföldön nézegetnék addig, amíg jó állapotú, 2010-2011-es hathengeres 3 literes benzinest nem találnék. Annak ellenére, hogy én napi 70 km-t ingázok M1-en, M0-n nagyrészt, tehát nekem ideális a dízel.

 

Sok szerencsét a vásárláshoz!

Előzmény: rentonrenton (6665)