Roger Preed Creative Commons License 2019.02.05 0 0 42846

Tudom, hogy a politikai szélkakas eléggé gyorsan forog, így nehéz rendesen tervezni. Ebben az esetben nem spóroltam volna a B csomóponti ágat.

A többit elegendő lett volna az M4 folytatása során megépíteni.

 

https://net.jogtar.hu/get-doc-resource?resourceid=gp2_16_A1400230$BKOR__999_a1400230kor$A13293$A1a$Amk122$BBMP_0.png

 

Az M6#M8 a tipikus esete a pazarlásnak. 2008-ban adták át a csomópontokat, 10 éve állnak a semmiben a csomóponti ágak, felüljárók és még legalább 8-10 évet úgy is maradnak. Még a gyüjtő-elosztó úttestekkel is simán lehetett volna itt spórolni. Az 51-es úton hasonló módon feleslegesen épült meg a két csomóponti ág.

 

Az M6#M60 vagy az M5#M43 esetén simán ki tudtuk hagyni a helyet a későbbi bővítésre.

Előzmény: hegyaljai3 (42832)