Látni is kell tudni, nem csak nézni :-)))
És ott lesz a megoldás... Valsz ott volt a baj, hogy eltértek a mérés (a "látás") körülményei.
Leállítás után pivel szoktam - akkor még nincs ideje túl sok olajnak lefolyni. Ha fél-egy óra múlva nézed, akkor már lehet csalafinta eredmény :-(
Egyszer engem is megszívatott, reggel, indulás előtt néztem meg, öntöttem rá vagy 2-3 decit - és ki is nyomta fülin-farkán :-(
Ennél a masinánál szerencsére nincs túl nagy jelentősége a PONTOS mennyiségnek. 3 lityi - elvileg - a teljes mennyiség, a min-max jelzés között nekem 2,2-2,7 deci a különbség! Ha már csak a pálca hegye ér bele az olajba, akkor esetleg 4-4,5 deci a hiány. De még mindig van 2,5 liter a motorban!!
Amivel azért ne kerüld meg a Földet, de simán hazahoz bárhonnan...
Ez persze plusz súly, egy DRZ-ben van másféllityi, de ha abból elmegy fél, akkor már imádkozhatsz Mekka felé :-((
Pont az ilyenek miatt van a 6ekm-es csere (és nem 2 meg 3e :-) , az ilyenek miatt veszett tartósak az XT-k. (persze, ezekkel a tulajdonságokkal lehet élni - meg visszaélni :-( Sajnos, a mi kezeinkbe általában a "visszaélt" járművek kerülnek :-((
Kíváncsi lennék, hogy mennyit bírnának a mostani tudásunkkal hajtott-karbantartott vadiúj 1VJ / 3AJ / 3YF -ek... Szerintem sokat!