marhadoktor Creative Commons License 2019.02.03 0 0 178014

Naszóval.

Egyrészt itt egy kép a belsőről: Ulka szivattyú (szétszedtem, jó), réz könyökök, csatlakozók, acél bojler. 

Másrészt rájöttem, hogy miért is nem feszült a kar a bajonettzárba. Ugye, a bojler két részét négy csavar fogja össze, illetve erre a négy csavarra jön a kar csatlakozója. Rendesen a csavarra jön a bojler, majd a kar csatlakozója (az az alumínium valami, amibe belefeszítjük a kart), majd jön egy anyacsavar, az egész hóbelevancot rakjuk fejjel lefele a gép kasztnijára, oszt alulról, az alsó szűrő felől odafogatjuk 4 zárt anyával. Én annyit csesztem el, hogy az első anyát közvetlenül a bojler után raktam a csavarra, utána jött a kar csatlakozója, így lejjebb került a kar vagy 3 millivel, lötyögött is cefetül.

Harmadrészt itt van a bojler utáni elágazás. A képen jobbra a bojler, balra a gőzfej (vagy mi ennek a neve), oszt szembe velünk a szétszerelt szelep (utsó képen annak vége és a rugó). Az érdekes az, hogy a szelepen belül van egy anya amit kb. lehetetlen kicsavarni. Vagy valami nagyon egyszerű nyítja van, csan én vagyok hülye hozzá? 

Előzmény: bzsx (178013)