-Mosquito- Creative Commons License 2019.01.30 0 0 33158

Ez csukló/felhasználási módtól is függhet.

Pl az említett Face Vara csoportban biztosan 80eKm-t futott saját gépén cserélt első hengeren láncot, mert azon már fél szem nyúlás volt. A hátsó henger lánca meg teljesen gyári értéken volt. Cserélve lett két feszítő is. (ezek el szoktak törni állítólag.) Amúgy simán kibírta volna, ha ~160ekm-nél cseréli ki,de a saját biztonsága érdekében inkább most ennyinél kicserélte.

Szelephézag ellenőrzésnél,esetleg korong cserénél nézzétek a jeleket,mennyire vannak elmászva, illetve a lánc megnyúlva. Hogy ez 80,100,150,200ekm lesz azt nem tudni. :) 

(Nálam majd 124ekm-nél lesz az egyik korong cserélve.)

 

 

Előzmény: Motoros73 (33156)