Dampf Creative Commons License 2019.01.30 0 0 13513

Szia!

 

"Hatalmas törés és váltás volt, hogy az LGB-t el kellett adni(gondolom valami anyagi oka lehetett), nem azoké maradt a cég akik alapították akik csak ezzel foglalkoztak.

Így már teljesen más, hogy egy nagy cégnek csak egy szegmense az LGB, de ennek is örülni, kell, hogy nem szűnt meg,"

 

Ezt nem tudtam, nekem ez új! Én azt hittem, az LGB mindig is a Marklin része volt mint a Trix márkanév........

Az ilyen felvásárlások soha nem tesznek jót sajnos egy minőségi márkának, lásd pl. H0-ban a Roco-t hová züllött mára.:(

 

"Ezért írtam feltételes módban, hogyha a Piko-nak van egy nagy gyára Kínában és miden G-s járművén Made in Germany van, akkor azt biztos elhiggyük, hogy az 100%-ban német vagy csak így jobban eladható ?"

 

Talán 3 éve lehetett egy Piko sajtó tájékoztató, ahol Wilfer úr azt nyilatkozta hogy a kínai gyáruk a H0 Expert és a TT, N méreteket gyártja, a G méretet a nagy terjedelem és súly miatt nem gazdaságos Kínából szállítani ezért az Sonneberg-ben készül.

Ez még logikusnak is tűnik, így talán hihető is......

Amúgy a G-s újdonságok gyártásáról készült gyári videókon is egyértelműen a német gyár látható.

 

"Bizony-bizony a Pola komoly összetartozásban volt anno az LGB-vel, mint a feliratok is mutatják a régi épületeken ! Azt sem tudom, hogy akkor is a Faller-hez tartozott-e, mint most ?"

 

Nem, sajnos a Pola is tönkre ment és a Faller néhány éve felvásárolta.:(

Örüljünk, hogy legalább megmaradt!

Előzmény: sbubu (13510)