Carina_S Creative Commons License 2019.01.28 -4 0 423

Összességében véve a Jófogásról az a véleményem, hogy mivel a felhasználói felületét sokban feljavították már ((keresés, kategóriák, régiók szerinti rendezés, egyetlen egérkattintással jól nagyíthatóan feltölthető kész képek (feltöltés után megnézegetve), telefonszám megjeleníthetősége, feltöltő lakhely-településének térképes mutatása, és az üzenőfalának a minőségi feljavítása(!!), stb. ...)), de viszont az ügyfélkezelési rendszerével a visszajelzéseitek szerint igen komoly gondok vannak, így az az összesített véleményem róla, hogyha ugyanezt a technikai színvonalú és kivitelezésű oldalt becsületesebb tulajdonos venné át, akkor az oldallal a felhasználóknak csak minimális vagy semmilyen gondja nem lenne. Vagyis az ügyfélkezelésüket kellene átalakítani jóval felhasználóbarátabbra. (A jelenlegi tulajdonos a "Schibsted" nevű vállalat.)

Előzmény: NyiMisi (422)