adiaboli Creative Commons License 2019.01.21 0 0 42743

A kalkuláció szempontjából ezen fejlesztések alapján a Felsőzsolca(M30)-Mád 40 kilométeres távon kevesebb mint 10 perccel csökkenne a menetidő.

 

Téves kalkuláció, téves állítás, amit a gyakorlati tapasztalat cáfol. Ha ott csupán 10 percig nem tudok megelőzni egy 60-70-nel döcögő teherautót (érthető okokból van belőlük arrafelé), akkor már legkevesebb 3 percet vesztek. Nem is szólva a különböző irányú, részben osztatlan sávból történő, mindenkit lassító jobbra-balra kanyarodásokról, továbbá arról, hogy a Roger által vázolt fejlesztésnél az út java részén a megengedett sebesség is 110 km lehetne, nem pedig a jelenlegi.

Így tehát van az a 10 perc 15-18 is.

 

Ha pedig ez a 15-18 perc sem érné meg, akkor miért is volt értelme a szombathelyi autópálya megépítésének? Hogy "8"-at, a "21"-et és a "67"-et már ne is említsem.

 

Arra-arrajáróként hozzáteszem: fákat viszont ki kell vágni:(

Előzmény: hegyaljai3 (42740)