Ha elhagyjuk a 10-es listáról a 2 vasúti és egy vizes projektet,
a 7 útfejlesztés éppen annyiba kerülne (kb. 800 milliárd Ft), mint
az emlegetett 70 km-es szlovák 2x2 sáv a 66. úton.
Legalsó hangon 3x, az ismert itthoni korrupciós környezetben...
Nem mellékesen, a 67. úthoz hogyan sikerülhetett EU-s pénzt csoportosítani, ha az M4 szolnoki szakaszára "nem lehet"?
Vagy az M30 Encs-Tornyosnémeti szakasza, amit végig elkerülőztek már korábban,
most 2x2 sávra fejlesztik a 3700-5000 forgalom miatt? "pontosság" összes szgk kistgek buszok közép nehéz pót nyerges
Igencsak erősen csúsztatott adatokkal: 4466 221 +860 234 +161 2014 felszorzott 15,0% 6226 2889 750 136 35 74 127 188 1980
3517 234 +161 240 +471 2017 mért 315 1,6% 4696 2299 603 42 0 69 44 97 1507
15001 240 +471 246 +187 felszorzott 25,0% 3726 2218 259 61 0 45 45 80 984
konkrétan nincs határátkelő adat...
A papír sokmindent elbír, de ezeket a kamukat mégis elhiszik Brüsszelben?