dimelo Creative Commons License 2019.01.21 0 0 42728

Ha elhagyjuk a 10-es listáról a 2 vasúti és egy vizes projektet,

a 7 útfejlesztés éppen annyiba kerülne (kb. 800 milliárd Ft), mint

az emlegetett 70 km-es szlovák 2x2 sáv a 66. úton.

 

Legalsó hangon 3x, az ismert itthoni korrupciós környezetben...

 

Nem mellékesen, a 67. úthoz hogyan sikerülhetett EU-s pénzt csoportosítani, ha az M4 szolnoki szakaszára "nem lehet"?

Vagy az M30 Encs-Tornyosnémeti szakasza, amit végig elkerülőztek már korábban,

most 2x2 sávra fejlesztik a 3700-5000 forgalom miatt?                                               "pontosság"  összes   szgk kistgek buszok közép nehéz pót nyerges

Igencsak erősen csúsztatott adatokkal: 4466  221 +860   234 +161 2014 felszorzott 15,0%     6226  2889 750 136 35   74  127 188 1980

                                                                3517  234 +161   240 +471 2017  mért 315    1,6%    4696  2299 603   42   0   69   44    97 1507

                                                              15001  240 +471   246 +187         felszorzott   25,0%    3726  2218 259   61   0   45   45   80   984

konkrétan nincs határátkelő adat...

 

A papír sokmindent elbír, de ezeket a kamukat mégis elhiszik Brüsszelben?

Előzmény: trizs77 (42727)