dimelo Creative Commons License 2019.01.20 0 0 42724

Nyilvánvalóan a szlovák oldal költsége. (Attól még fájdalmasan irracionális egy 3000-4000 forgalmú útszakaszra.)

Ott úgy látszik lehet riogatni a költségekkel.

 

Nálunk már "hozzászoktunk"...

 

Azóta kicsit belemélyedtem a szlovák forgalmi adatokba (2015-ös)

de igazolja az OCF2016 adatait - arányaiban és nagyságrendileg is.

Az első és nagyobb méretű szám a tgk.,  a kisebb a szgk. volumen.

Különös figyelemmel a sárga négyzetben lévő két adatra:

a 75. út teherforgalma Léva felé nagyságrendileg egyezik a 66. úti teherforgalommal. (Zólyom felé)

A 75. út Losonc felé elágazása után a 66. úton "csak" 830 tgk. halad Zólyom irányába (OCF szerint ebből 477 db Magyarországról)

 

A helyi érdekek világosak, de a forgalom közel sem autópálya igényű. Elkerülők szükségesek.

 

Előzmény: Mash_bakter (42723)