Haát, mivel a 660-nak eleve nem túl bő a rugóútja, azért az 5 centiért embert is lehet ölni...
V1: amit Csoki mond, Tenere marad aszfaltra, hard terepre DRZ.
V2: jóáron telókat cserélsz - és bízol benne, hogy megmarad a futómű geometria (garantáltan nem fog :-(((
V3: Tenere csere eleve terepesebb szerkezetre - vagyis régebbi típusra :-(((
A sima földúton végülis az R1 is elmegy - oda elég az ABS-es tenere is - bár Csokit már szívattam meg olyan, "autópálya" simaságot ígérve, hogy a felnégyelésem és a kerékbetörésem után még jól meg is akart verni :-))
(az igazat megvallva, én még nem láttam ennyire felnyomva a búráját :-)) Lehet, ezután ugrott neki a DRZ projektnek...
Homokra is elég a picit rövidebb teló. Ha 20 km/h-t viszzaveszel, akkor meg nagyok helyen elég lehet.
Sajnos sokkal okosabbakat nem tudunk :-(( Szrintem ez a vonal kicsit zsákutca lett neked - ez volt a tanulópénz. (és máshol, máskor szoptam hasonlót - ezen mindenki átmegy) (ki egyszer, ki többször... :-))