dimelo Creative Commons License 2019.01.20 0 0 42708

Emlékszem, néhány éve már értekeztünk a Sanok-i hágó forgalmáról, jelen esetben eggyel "beljebb" vagyunk és csak a 7,5 t feletti teherforgalomról vannak speciális adatok.

A személyforgalmat kevésbé lehet szétválogatni, mert durván nagy a kishatárt napi ingázással használók száma.

 

Abban egyetértünk, hogy a Záhonyhoz vivő M34-ből "visszahajlítani" szándékozott szlovák ág, több, mint irracionális.

 

Reálisnak tartod, hogy Tőketerebes és Nagymihály lehet napi 500-600 tehergépkocsi célállomása?

Életszerű, hogy 500x20= 10000 tonna!! áru, anyag vándorolna naponta Miskolc és Nagymihály között?

 

Kassa irányába inkább elképzelhető ez a mennyiség.

A Tornyosnémeti oh. szakaszvizsgálatából az derül ki, hogy csak 80-100 tgk. jut el Pestig...

Kb. 260-280 megy Debrecen felé, de csak 150-170 lép ki Ártándnál Romániába.

 

Az már megfejthetetlen a térképről, hogy mennyi tgk.-nak induló vagy célállomása Eperjes, illetve Lőcs-Poprád felé/felől mennyi jöhet erre.(Nem sok)

 

Ezért gondolom napi 500 db-nak a Magyarországról (+Balkán) Lengyelországba (+Baltikum) áthaladó kamion volument az összesen kb. 1800-ból.

AADT Poland 2015  Barwinek

Total:           Szgk.       Kistgk.  Középtgk    Nehéz   Busz

3687           1516         279          65         1782     22

 

Előzmény: hegyaljai3 (42704)