EGyébként ez az egyországos kivitel nekem nem okozott túl nagy fejfájást - bár az elején én is furcsállottam. Szoptak ők eleget itt is - és a nagy tömeget a határokon átjuttatni - hát nem volt 1xű logisztika.
(a keleti oldalán a hegynek, Argentínában, minden évben szakaszokat kellett kihagyni az esők miatt - ez a kis pihenő most kimaradt :-)
CSAPAT nyerheti csakis a mostani versenyeket.
Honda kihullot, Yama kihullott (ill a vezető embereik) (bár, a "második vonal" is vonal is fényévekkel fölöttünk motorozik tudásban...) Van Beveren helyett most de Sultrait az ötödik a Yamahával (én még egy nap hátrányban vagyok a történésekkel :-))
A KTM is fogyott ám, nekik is halt el motorjuk. Csak a redbuli' pénzével ők majd' 10 fős csapattal indultak, "valaki majd csak megnyeri" hozzáállással :-)
És elég csúnya fényt vet rájuk, hogy két top versenyzőjüket is megbüntették csalás miatt. (nem megengedett itiner és a gps nyomkövető kikapcsolhatósága) Gyerekek, a TI szinteteken ez már nem szokás... :-(((
Van Beveren nyilatkozott egyet, hogy szerinte a topmenők orosz rulettet játszanak - van akinek bejön és győz, van akinek nem - és törik :-( Gondolom, egyszerűen nem mert már gyorsabban menni - mások meg igen...