Szia! Nekem is 1.2 van.
15ezer km-ként váltó kalibrálás kell!
Ekkor megmutatja hogy a kuplung nullponthoz képest mennyit kopott.
Ha ez az érték túl nagy, és már nem lehet utána állítani, tiltja az autót, a további károk megelőzéseként!
...ekkor szokták a robotváltó pozíció potméterét cserélni, habár sokszor nem az a baj, hanem a kuplung kopott már el annyira, hogy nem lehet utánállítani!
Vagy a váltó hidraulikus motorja, vagy annak a kis nyomástároló gömbje adta meg magát!
De ezt csak VCDS gépre dugva állapítható meg!
Az én tárolóm is kezd rosszalkodni, egyre később tudom indítani az autót(fel kell töltődnie-addig nem indul el!)
A normális, ha kinyitva a vezető felőli ajtót, az autómatikusan elindul, egy halk zümmögéssel, max. 15mp.-ig, majd ha elérte a nyomást, lehet indítani az autót!