cro z Creative Commons License 2019.01.02 0 0 329

 

Válaszolt a Suzuki ügyfélszolgálat:

"Köszönjük megkeresését, melyre az alábbiak szerint küldjük meg válaszunkat:

Tájékoztatjuk, hogy az ügyfélszolgálatnak sajnos nincs hozzáférése a központi adatbázishoz, amely nyilvántartja a gépjárművekhez tartozó visszahívási kampányokat.
Ezért kérjük, keresse fel bátran bármelyik márkaszervizünket, ahol illetékes kollégáinknak van lehetősége alvázszám alapján leellenőrizni, hogy az említett alvázszámú (TSMN.........) gépjárműre vonatkozik-e visszahívási kampány ill. volt-e már a kampány keretein belül korábban javítva."

 

Ünnepek között nagyon ráértem, és megkerestem a szervizfüzetet. Az a vicces, hogy az én autómon már cserélték a fékcsövet. Lehet ezzel kellett volna kezdeni, hogy megnézem:) . A garanciális javítások között szerepel a fékcső csere, amit 2014 szeptember elején csináltak. A forgalomba helyezés 2014 januárban volt. 

Én 2017 áprilisában vásároltam meg az autót, és már elfelejtettem mi volt beírva a szervizkönyvbe.

 

Az viszont érdekes amit a Suzuki Varró válaszolt, hogy csak glx modellekre volt a visszahívás. Az én autóm gs felszereltségű, mégis visszahívták -2014 szept -, amiről a Suzuki Varró nem tud (?) . Pedig megadtam az autó adatait. Vajon milyen nyilvántartást néznek?

 

Előzmény: kgaboroo (328)