nikita53 Creative Commons License 2018.12.30 0 0 216871

Mi a probléma a JTS el ? Nekem az van teljesen elégedett vagyok vele. Engem is rémisztgettek ,hogy 1000 km 1 l olaj. Igaz amikor vettem szólt a vez.tengely valami apropó miatt a kipufogó vez.tengely 1 es 3as bütykök emberesen elvoltak kopva pedig állt az olajban. Csere + hidrotőke csere mind. 112000 km el vettem nem tekert. Többszörösen ellenőrzött mert nem akartam elhinni. Olajcserétől olajcseréig fölső nívón nincs utántöltés. Fogyasztás vegyesben 9 liter. Igaz nem csapatom. Városban 50 kint 110-120. Valószínű,hogy e téren több a tapasztalatod,de én úgy érzem nem csináltam rossz vásárt. 2014 es az autó a vásárlástól ódzkodtam mert Német autó volt JTS.Selespeed na ez nem tetszett,de végül is elhoztam nem bántam meg. Végül is ami menet közben adódott hiba az sajnos a mai napig megvan. Reggeli első indításnál mint a bakkecske ugrál utána egész nap semmi sőt,ha le állítom a motort és újra indítom már nem rángat. Hiba tároló 0. Volt motor diagon. semmi problémát nem tárol és reggeli indításnál sem jelez hibát. Azt mondták a váltónál lehet,hogy a micro kapcsoló szarakodik mert azokkal szokott gond lenni. Várom,hogy szóljanak és megyek cseréltetni. Félre ne értsd nem vitatkozni akarok veled mert tudom,hogy nagyobb a tapasztalatod mint nekem. Igaz elkoptattam 5 db. 33 ast abból az egyik quadrofolio volt. Volt egy 155 öm most ez az agyon szapult lesajnált 156 2.0 JTS selespeed váltóval. Talán jövőre 280 as julison gondolkodom,de csak is benzinesben. Csak egy kis szösszenet. Mindenkinek Boldog és sikeres Újévet kívánok.   

Előzmény: Marklar T ie (216870)