svmcload Creative Commons License 2018.12.28 0 0 181

Én sokszor rendelek az E-digitáltól (évente olyan 15 alkalommal) és pár kisebb fennakadásokon kívül sem garancia érvényesítéssel sem termékekkel nem volt gondom. Ettől függetlenül sajnálom azokat, akiknek problémájuk van. A következő pár szabály betartását mindenképp javaslom, melyekkel nagyban lehet csökkenteni a problémákat:

 

- Mindenképp online rendelést kell választani, mert akkor 14 napig bármilyen terméket kötelező visszavenniük. Én többször vittem már vissza nekik hibás terméket is és szó nélkül adták vissza a pénzt vagy cserélték.

 

- Utánvételes vagy személyes átvételkor fizetést kell választani mert így nem aggódik az ember, hogy mikor szállítják már ki, vagy bennragad az ember pénze.

 

- Ha futár hozza a terméket minden esetben ki kell bontani és be kell üzemelni. Ha erre nincs mód, dokumentált (az ember mondja épp mit csinál, mit lát), megszakítás nélküli videó felvételt kell készíteni a kibontásról és a beüzemelésről.