Octi19 Creative Commons License 2018.12.24 0 0 4743

Egyáltalán nem kell más töltőfeszültség sem az AGM sem az EFB akkukhoz, simán üzemeltethetők a hagyományos töltésvezérlőkkel ellátott autókban is. Ezek az akkuk jobban elviselik a mostohább körülményeket és nagyobb terhelést is kibírnak, valamint nagyobb intenzitású töltést is, ezért (jobban)alkalmasak a Start-Stop rendszerekhez is.
A feltanítás azért szükséges (általában csak a német autóknál) mert akkor a töltésvezérlő olyan intenzitású töltést enged az akkura amit az még elvisel, hogy bírja a Start-Stop rendszer nagyobb igénybevételét is. (...persze ez nem szokott általában bejönni, de a Start-Stop rendszerek nem is a felhasználóknak vagy a környezetnek jók, hanem a gyártók káros-anyagkibocsájtási normái miatt építik be az autókba, és ezekben az akkuk sem bírják túl sokáig...)

Előzmény: Stetten (4742)