Andriska318is Creative Commons License 2018.12.13 0 0 222040

 

Azért irtam, hogy nem E30 mert a kasztnin és a műszerfalhéjon kivül semmi sem az :-)

 

Egy e92 M3 szervó olajhűtő került az autóra. Hűti a menetszél. Ha lenne megfelelő áttételű nem szervós kormánymű akkor az kéne de csak hallani lehet ilyenről.

Pályán a fordulatszám 5300-8400közt van és inkább a 2. értékhez közelít :-) Ez valós loggolt adat. Lehet kapni vizpumpa és szervó tárcsát amivel kevesebbet forognak de ennél érezhetően jobban melegszik a motor. Így marad a gyári és egyszer majd egy elektromos szervó és elektromos ventillátor.

 

Az üzemanyagra próbáltam már mindent. Pályára versenytank catchtankal az igazi minden más egy idő után kevés lesz. Utcai gumival jó mert nincs kanyarsebesség gyakorlatilag csúszik az autó 4 keréken, semi slickel már ellöttyen, slickel meg pláne. Vannak próbálkozások 0,5 literes kis catchtankokkal a gyári külső AC mellé de szerintem kidobott pénz.

 

A gyári féknél bármely sport betét jobb. Utcán és esőben is használhatóak.