Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2018.12.13 0 4 15979

Tudjuk, de nézzük a pozitív oldalát. Talán így nem fogják 5 év múlva bejelenteni, hogy mivel az utolsó Ganzok is széthullottak, nincs, ami átmenjen a Szabadság hídon, így felfüggesztjük a közlekedést a 47-48-49-es vonalakon, alternatív eljutásként tessék metrózni a Szent Gellért tér és a Fővám tér között. Véleményem szerint ezek a kocsik (ha folytatódik a program) kihúzzák legalább addig, amíg a kiskörút visszakapja a kapcsolatát a Bajcsy-Zsilinszky út felől, de persze a hídprobléma ezzel még nincs megoldva.

 

Egyébként azt értem, hogy a vasúti pályánál mi a jelentősége a tengelyterhelésnek, de azt kevésbé, hogy egy híd esetén miért nem inkább az össztömeg számít. Pláne, hogy tudjuk, mennyivel komolyabb megrázkódtatást jelent (szó szerint) a hídnak egy lapos kerekű ICS, mint egy nagyobb tengelyterhelésű, de átsuhanó - mondjuk - CAF.

Előzmény: valya con dios (15978)