MortalWombat Creative Commons License 2018.12.03 0 1 156167

Üdv!

Alapjában véve igazad van.

De: sajnos el kell fogadni azt is, hogy az ember nem mindig dönt racionálisan. 

Értem én, hogy egy Kotkoda Fóbia olcsón fenntartható egy 1.2 HTP (Hát Toljad, Paraszt!) motorral, de nap mint nap egy ilyenbe beleülni, és közlekedni? Nem megy, kicsi a kasztni (egy nyaralásnyi cucc sem fér el benne),annyira keveset nem fogyaszt, az országúti tempót még bírja, de autópálya már felejtős, egy előzésnél fejben kell integrálni, hogy beférek-e még.

Igaz, hogy top állapotban tartható gombokért, csak egy idő után gyűlölöd az autót. Aztán már letojja az ember,ha valaminek hangja van, már nem cserél évente olajat (minek, csak 8ekm van benne!).

Aztán lát egy tetszetős svéd csodát, elkezd utánanézni.

Mennyit bír ki a vezérlés? Nekem 175ekm-et bírt. Nekem 200ekm-et. Nekem 250ekm-et.
Mennyi is van ebben? 215ekm (óra szerint). Most nincs hangja, akkor még kibír 35ekm-et, az nekem 3 év, és a szett ára 110eFt. Nem számol azzal, hogy specialistához kell vinni, és a motort ki kell venni. És azzal sem számol, hogy ebben 220ekm-et fog kibírni.

Aztán DI-panel. Ebben van 60ekm. Másnak kibírt 80ekm-et. Akkor még 2 évet ez is kibír. 100eFt, addig összejön az ára.

Turbó? 95eFt a felújított középrész. (Ja, hogy kínai?) Átszerelem a Jóskával/Pistával/Jancsival/sógorral, beszerelem, kész.

És ez egy kvázi olcsó kocsi, nincs benne 2tömegű. Bezzeg a másik svéd csoda minden modelljében van, és nagyon drága. 

 

 

Előzmény: BmS1 (156165)