Ahogy a nagyok szokták mondani; nem kilométer-állást, hanem állapotot nézünk.
Valóban szerencsétlen a kérdés, mert;
- lehet, hogy a 150ezret mutató autóban is 300e van valójában,
- egy motort tönkre lehet vágni 20ezer km alatt is,
- egy gondosan karbantartott, odafigyeléssel használt, rendszeresen hosszú távokon járatott motor jobb állapotban lehet 300e km futás után, mint egy olyan masina, amivel a Penny-be (Sparba, Lidl-ba, CBA-ba, stb.) jártak 3 percre, napi több hidegindítással, soha be nem melegedő motorral.
Nézze meg valóban hozzáértő szakember, de még akkor is lutri. De nem a km-óra állása miatt, henm azért, mert nem lehet belelátni a lelkébe.
Alapban szerintem meg lehet venni, ha műszakilag rendben van, és nem akarod maholnap eladni (mert ahogy te is, más is ódzkodik egy ekkora számtól - hol jogosan, hol alaptalanul).