agezuu Creative Commons License 2018.11.21 0 0 4554

Még meg sem vettem, és tájékozódni szeretnék, mert már láttam karón varjút...

Szóval van egy BMW K100-as mocim, ahhoz van a realoem.com, ahol tök jól lehet keresni, ábrás, gyári cikkszámos, stb.

Ilyesmire gondoltam.

Mivel 13 éve befejezték a gyártását, ezért ha megbízhatót szeretnék, alaposan bele kell húzni a kényes dolgok körüli gondolkodásba:

0. donormotor: 80e

1. motorfelújítás: 210e (új dugók, hengerfúrás, főtengely köszörülés, új csapágyak, új szimmeringek, csapszeg-perselyezés)

2. hengerfej felújítás: 146e (új vezműteng., új szelepek, szelepvezetők, síkolás, szelepillesztés, szimmeringek, stb.)

3. új PD-elemek: 339e

4. új PD-kábelköteg: 31e

5. új turbó középrész: 86e

6. új vákumsziv.: 67e

7. új generátor: 34e

8. új önindító: 22e

9. új gyertyák: 9e

Összesen. 1.024 eFt

Meg kb. 500e a fékekre, kerékcsapágyakra, gumira, felnire, egyebekre.

Webasto-bővítés 135e, dízelgáz 180e, CNG-tartályok 100e: 415e

Egy jó állapotú példány 2.500 € körül van, ami 805e, regadó 27e, forgalomba helyezés 60e: 892e

Tehát 2,8 misi körül van egy tökéletes és új autóm, szabadon választott ütemezésű "részlet"-fizetéssel(mindent akkorra ütemezek, amikorra összejön rá a lóvé), végeredmény egy olyan 2 liter/100km-es gázolaj és kb. 1 kg/100km-es CNG-fogyasztás=10,5 Ft/km.

Egy előmelegítetten és előkenten indított motor örökéletű, a PD-elemek megvédhetőek a megfelelő üza.adalékokkal, mivel a CNG-adagolás miatt nincs koromképződés.

Kb. ez a terv.

Viszont szeretek nem kiszolgáltatottnak lenni a márkaszervízeknek, ha egy-egy bizbaszra lenne szükségem.

Előre is köszi a segítségeket, üdv:

AG

Előzmény: Stetten (4550)