jóannész Creative Commons License 2018.11.11 0 0 35051

Szervusztok.

Pár napja lecseréltem az A Zafirámat egy B-re. Jó boltnak tűnik, de van egy pár érdekes probléma. Reggel indulásnál olyan a hangja pár másodpercig, mint ha kalapáccsal ütögetnék.A fordulat meg mászkál 900 és 1400 között. A kopogás kb. 5 mp-ig tart, a fordulatingadozás kb. 15-ig. Utána minden jó.Ezt csinálta már megvétel előtt is, ezért kicseréltek valami vezérlés állító kerék félét.( bocs, de én csak vezetem, nem értek hozzá). Aztán ma reggel indítás után közvetlenül indulni akartam, s pár méterig nem működött a kormányszervó. Utána minden szép és jó. Tegnap beszereltettem egy tolatóradart, mert városközpontban lakom, s a parkolás nem egyszerű. ( mint a heringek a dobozban.) Hazaérve a kocsival nem tudtam bezárni a kulcsal. Nem működött a központi zár. Mindjárt telefon a szerelőnek, aki azt mondta, reggel még jó volt, lehet közben lemerült a kulcsban az elem. Rámértem, jó. Este bezártam a vezetőoldalon kulccsal, gondolván én balga, hogy akkor az össze ajtó záródik, mint az A Zafin. Ma jöttem rá, hogy egész éjjel nyitva volt, kivéve a vezető oldali ajtót. Előszedtem netről a műszaki leírását a kocsinak, megnéztem melyik a központi zár biztosítéka, de az is jó. Aztán elolvastam hogyan lehet bezárni az ajtókat elromlott, lemerült kulcs esetén, a műszerfalon lévő gombbal, de ez sem jött be. Most gondolkodom miket szedjek ki a kocsiból éjszakára, hátha valaki megviccel azzal, hogy kihasználja a nyitott ajtókat.