Stetten
2018.11.05
|
|
0 0
4487
|
Izzitógyertyás, a motor beindítása után a vizet füti, tehát a motor hamarabb éri el az üzemi hömérsékletet. Elönye hogy egyszerü és olcsón karbantartható, hátránya hogy a jégkaparást és a hidegindítást nem lehet elkerülni vele.
Nem a motort kellene h melegítse valami, mert én csak várok egy kicsit és melegítem az autót, de a páromnak hiába mondanám...
Az egy helyben történö motormelegítést a legtöbb gyár már nem ajánlja, Ausztriában és Németországban hatóságilag tilos is. Nem tudom Neked milyen motor van az autódban, de az 1.4 PDTDI-t életem végéig járathatnám a parkolóban mire valamennyire bemelegedne. Beindítás után azonnal elindulva kíméletes motorterheléssel kell menni míg a motor eléri az üzemi hömérsékletet. |
Előzmény: merciabc (4484)
|
|