Stetten Creative Commons License 2018.11.05 0 0 4487

Izzitógyertyás, a motor beindítása után a vizet füti, tehát a motor hamarabb éri el az üzemi hömérsékletet. Elönye hogy egyszerü és olcsón karbantartható, hátránya hogy a jégkaparást és a hidegindítást nem lehet elkerülni vele.

 

Nem a motort kellene h melegítse valami, mert én csak várok egy kicsit és melegítem az autót, de a páromnak hiába mondanám...

 

Az egy helyben történö motormelegítést a legtöbb gyár már nem ajánlja, Ausztriában és Németországban hatóságilag tilos is. Nem tudom Neked milyen motor van az autódban, de az 1.4 PDTDI-t életem végéig járathatnám a parkolóban mire valamennyire bemelegedne. Beindítás után azonnal elindulva kíméletes motorterheléssel kell menni míg a motor eléri az üzemi hömérsékletet.

Előzmény: merciabc (4484)