csorbinorbi Creative Commons License 2018.10.30 0 0 34503

Üdv urak!

 

Az alany: Golf 4, BCB 2002

 

Előzmények:

Pár hónapja aksi csere volt a verdában, a csere után elfelejtette az alapjáratot, de kis járatás és kb 25 km után helyrejött a dolog.

2 napja légszűrő csere alkalmával a fojtószelep is kicsit meg lett takarítva (féktisztítós rongy, csak megdörzsölve a helyén, a torokba nem lett befújva). utána fojtó tanítva. Az alapjárat kb 1200, és nem akar beállni, a hibatárolóba 2 bejegyzés (előtte hibabejegyés nem volt):

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
17912 - Intake Air System: Leak Detected

 

A hibákat lehet törölni, de kis futás után visszajön mind a kettő.

 

Törlés után a motort lehet magasabb fordulaton is járatni, de amint bejön a hiba, vészüzembe áll, és csak ez az 1200 körüli fordulat van, ha afelé járatnánk menet közben, akkor elkezd eléggé erőteljesen rángatni, és EPC persze végig világít. Emiatt sajna nem tudok vele menni x km-t, hogy betanulja a dolgokat.

 

Fojtót próbálta többször adaptálni, amit elvileg bevett.

Más rész a légszűrő házon kívül nem lett megbontva, de ellenőriztem, és nem találtam, hogy falsot szívna.

Szívócső nyomás érzékelő kitakarítva, illetve próbára másik is lett rátéve.

EGR-t ellenőriztem, zárva van alapesetben, lehúzott csatival sem változik semmi.

 

Kicsit tanácstalan vagyok, valakinek ötlete esetleg?

Tudom, hogy ezek a BCB motoros verdák és társaik eléggé kényesek...

 

Köszönöm a segítséget előre is!