egy hazafi
2018.10.26
|
|
0 0
5263
|
Ennél viszont tényleg megállt a tudományom: azt szeretném elérni, hogy kirajzolódjon egy háttérkép, aztán ha lenyomjuk a szóközt, akkor váltson állapotot a program és rajzoljon ki egy másik hátteret. Innen az Escape lenyomására lehessen visszatérni az eredeti képhez. De csak az első képet rajzolja ki, szóköz lenyomására semmit nem csinál. Mi lehet a baj a kódomban? Nem értem a JS logikáját netán?
<html> <head> <title>Hátteres</title> </head> <body> <canvas id="rajzvaszon" width="640" height="480"></canvas> <script> var vaszon = document.getElementById('rajzvaszon'); var rv = vaszon.getContext('2d'); if (vaszon.width < window.innerWidth) { vaszon.width = window.innerWidth; }; if (vaszon.height < window.innerHeight) { vaszon.height = window.innerHeight; }; var cimhatter = new Image(); cimhatter.src = 'kepek/cimkep.png'; var urhatter = new Image(); urhatter.src = 'kepek/urhatter.png'; var jatekallapot = 0; //címképernyő mutatása setInterval(frissites, 60); function frissites() { window.addEventListener("keydown", gombnyomas, false); rv.clearRect(0,0,vaszon.width,vaszon.height); switch ( jatekallapot ) { case 0: function gombnyomas (gomb) { if ( gomb.keyCode == 32 ) { jatekallapot = 1; }; }; rv.drawImage(cimhatter,0,0,vaszon.width,vaszon.height); break; case 1: function gombnyomas (gomb) { if ( gomb.keyCode == 27 ) { //Esc gomb jatekallapot = 0; }; }; rv.drawImage(urhatter,0,0,vaszon.width,vaszon.height); break; }; }; </script> </body> </html> |
|