MortalWombat Creative Commons License 2018.10.23 0 0 156028

Vinni vitte ezt a 3ajtós koloniál szekrény méretű és légellenállású kasztnit, de nagy csodát nem lehett tőle várni, nem egy nyomatékbajnok dízel volt (190Nm). Mikor mentünk HR-be, és rajta volt a tempomat, azért a sebességmérőn is lehetett látni, mikor megyünk egy hegynek felfelé, mert nem tudta tartani a beállított 140-et. Viszont 3 év alatt költöttem rá kb. 360eFt-ot (vezérlés, trafó, lambdaszondák, szívótorok, fékek, féltengelycsukló, stabilizátorrúd, első ülések felújítása, és a szokásos időszakos szervíz). Az EV-II-es dízelszekció egyszerre költ rá ennyit csak azért, hogy be lehessen indítani, hogy járóképes legyen, és csak a motorra.

Szerettem, megbecsültem, elégedett voltam vele, de elmúlt.

Már elég egy kisebb. A választás nem volt bonyolult, MW-né sokat segített (Veszünk egy 9-3-ast, amilyen volt. Szép a formája, belül elég, pont! A motort Te választhatod ki!)Mondjuk eléggé egyezett a véleményünk.

Az OG9-3TiD-hez képest ez nagyon jól megy, és csendes. (mondjuk nekem azzal sem volt bajom)

Mondjuk egy SAAB-ot venni sosem volt racionális választás, de most úgy néz ki, megengedhetem magamnak ezt a luxust.

Előzmény: KawaBazsy (156027)