Én jelenleg itt BP-en a városban egy kis fehér Benelli TNT 125-tel szaladgálok...
Ezen alábbi bejegyzést is én írtam róla...
https://nepitelet.hu/motorok/benelli/seggraketa_vidamsag-generator/
Valamint volt alkalmam kipróbálni az új RKF-et is..
- Duke 125 koppintás teljesen egyértelműen... kb féláron
- ennyi pénzért egész minőségi hatást kelt
- Újabb, vízhűtéses ( ergo hőstabil ) 157MJ-3 blokk van benne
- 5 ezer alatt semmi nem történik, 5-10 ig ( leszabályzásig ) használható rendesen
- kívánja hogy pörgesd, és vidáman szalad bele a leszabályzásba.
- RKS-hez képest jobb a futóműve, főként az első telóra érttem ( amiben az RKS gyengébb ugye )
- nagy villaszög és rövid tengelytáv miatt könnyen manőverezhető
- nem az RKS punnyadósabb, seggelősebb üléspozíciója vár rád, hanem egyenesebben ülsz rajta egy picit előredőlvén, lábakat hátrarakván. Nekem okés így is. Duke is koppra ugyanez.
- Szentendrétől visszafelé jöbet Pestig nekem 115-be szaladt bele óra szerint a 1,83-as magasságommal és 83 kilómmal. 5-ösben kihúzatva 112-113-ig ( ott tilt ) és 6-osban ráhasalva a kormányra :) Hátszéllel biztos felküzdhető óra szerint 120 fölé is.
Üdv,
Tibi