Sziasztok
RKS 125 Sport..
Azt a fehér RKS 125-öst, amit kétszer is láttatok mostanság hahu-n, azt egy haverom hajtotta az elmúlt 2-3 hónapban. Együtt vettük ( lecsaptunk rá azonnal a megjelenés után ), majd most a héten ment el szintén 1 nap alatt. Mivel nekem volt egy RKV 125-ösöm korábban, ezért is célzottan mentünk ezekre a gépekre ;)
Pro :
- Normális kinézet / megfelelő kidolgozottság / pofás műszerfal ezen az árszinten
- Az ősrégi , léghűtéses, 2 szelepes 157FMI blokk injektorral etetvén, nagyon selymesen járt, a gyári kipufogóval is jó hangja volt
- 7-8 ezer körül tartva a fordulatot egészen jól szedte a lábát, a haverom 100+ kilója alatt is ( az elmúlt hétvégén feljött utánam a Kékestetőre is vele :) )
- Budapestre és az agglomerációba első osztályú kis szaladgálógép
- tárcsafék elöl-hátul
Kontra :
- RKV-hoz képest gyengébb, vékonyabb első telók és keskenyebb kerék ( 90/90 es a 100/80 helyett ), ami miatt nekem nagyobb ( 80-100 kmh ) sebességnél bizonytalannak tűnt az első futóműve. Gumi túlfújással ( 2,5 bar-ra ) lehetett rajta kicsit javítani, cserébe pattogósabb lett ugye.
- Ez ECU néha napján nem tartotta az alapjáratot, egy hajtósabb menet után a lámpához érve szimplán leállt a gép. ( Túlszegényítette a keveréket nagy valószínűséggel ... )
- nagyon sokat csal a kilométer-órája. 120-at mutatott, miközben GPS-sel 100-at mértünk. RKV-nél 110 óra / 100 GPS volt ugyanez.
- a hátsó fék eléggé jelzésértékű volt több ezer kilométer után is.
Összességében 400-ért véve, majd ugyanennyiért eladva egy jó ár-érték arányú motort ismertünk meg benne.
Üdv,
Tibi