demtibor Creative Commons License 2018.10.20 0 1 42

Sziasztok

 

RKS 125 Sport..

 

Azt a fehér RKS 125-öst, amit kétszer is láttatok mostanság hahu-n, azt egy haverom hajtotta az elmúlt 2-3 hónapban.  Együtt vettük ( lecsaptunk rá azonnal a megjelenés után ), majd most a héten ment el szintén 1 nap alatt.   Mivel nekem volt egy RKV 125-ösöm korábban, ezért is célzottan mentünk ezekre a gépekre ;)

 

Pro :  

 

- Normális kinézet / megfelelő kidolgozottság / pofás műszerfal ezen az árszinten

- Az ősrégi , léghűtéses, 2 szelepes 157FMI blokk injektorral etetvén, nagyon selymesen járt, a gyári kipufogóval is jó hangja volt

- 7-8 ezer körül tartva a fordulatot egészen jól szedte a lábát, a haverom 100+ kilója alatt is  ( az elmúlt  hétvégén feljött utánam a Kékestetőre is vele :) )

- Budapestre és az agglomerációba első osztályú kis szaladgálógép

- tárcsafék elöl-hátul

 

Kontra :

 

- RKV-hoz képest gyengébb, vékonyabb első telók és keskenyebb kerék ( 90/90 es a 100/80 helyett ), ami miatt nekem nagyobb ( 80-100 kmh ) sebességnél bizonytalannak tűnt az első futóműve.  Gumi túlfújással ( 2,5 bar-ra ) lehetett rajta kicsit javítani, cserébe pattogósabb lett ugye. 

- Ez ECU néha napján nem tartotta az alapjáratot, egy hajtósabb menet után a lámpához érve szimplán leállt a gép.  (  Túlszegényítette a keveréket nagy valószínűséggel ... )

- nagyon sokat csal a kilométer-órája.  120-at mutatott, miközben GPS-sel 100-at mértünk.  RKV-nél  110 óra / 100 GPS volt ugyanez.

- a hátsó fék eléggé jelzésértékű volt több ezer kilométer után is.

 

Összességében 400-ért véve, majd ugyanennyiért eladva egy jó ár-érték arányú motort ismertünk meg benne.

 

Üdv,

Tibi