LKristof87 Creative Commons License 2018.10.15 0 0 49057

Értem.

Röviden: sehonnan, mivel nem látok bele (gondolom nem arra vonatkozott a kérdés, hogy a netes alvázszám alapján keresős gyári alkatrész szám megadós programot tudom-e használni).

Bővebben: a tipikus kopó dolgok a manuális váltóban a csapágyak, szinkrongyűrűk, villák (nyilván ez után jönnek a fogaskerekek ha már csúszik a szinkron és darál, illetve a tengelyek, de egy ilyen problémát inkább már gazdasági totálkárnak mondanék, bár nem tudom milyen áron mennek a használt váltók). Miután beballagtam a helyi márkakereskedésbe, olyan pofátlan árakat mondtak, hogy inkább a szokásos módon utána néztem neten az alternatíváknak: a szinkrongyűrű sor (mind a 6 darab) olcsóbb volt, mint itthon 1 darab, a 6 csapágy a tengelyekre illetve a tűgörgősök a fogaskerekek alá pedig kb. féláron jöttek be. Egyedül a villákat hagytam, mert az kb itthoni áron volt. Ezen felül ami 1000% hogy kell az a tömítéskészlet ha szét lesz húzva. Amit szükséges kicserélnek belőle, a többit meg majd felrakom nyomott áron hátha kell valakinek.

Természetesen, amint megvettem az volt az első dolgom, hogy minden olajat ledobtam (motor, váltó, szervó, fék/kuplung folyadék). Igen, én is úgy olvastam, hogy 48 hónap vagy 60e km a váltó olaj csereperiódusa. Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 van benne.

Előzmény: exMadMag (49056)