Az 1. Protóból futottunk neki a PMP szériának.
Annak is voltak nyűgjei, de többnyire mindenki dícsérte.Ami fura vokt, hogy a tervezettnél hamarabb vége szakadt a BKVs próbafutásnak.
Amikor megláthatta bárki az Automotive Expon, onnantól jót nem jövendölt senki, sőt elinduktak a még konstruktív kritikák.
Amikor a PMP911 egyik első próbafutásán elhasalt, nyilvánvaló volt, hogy ez a típus jó nem lesz, esetleg össze lehet vakarni belőle valamit.
Egy csapat mindenkit nekiállt szapulni, akinek köze van bármennyire a kocsikhoz, és büszkék is magukra. Ennek az egyik áldásos eredménye, hogy pl. RP vagy SzL már jó ideje nem írt.
Ami valóban haszon, hogy sikerült a közvélemény figyelmét ráirányítani és a kormány ingerküszöbét is súrolni.
A 2.hoz jön a hintsük be sóval szólam.
Az Agóniáról annyi magyarázat érkezett a visszaételkor, hogy a nagy ap csuklós ínségben hülyén veszi ki magát ez a kukázás. Főleg, hogy DPn nem sok éve lett lefújva a kocsi, így nem látszik rajta annyira a kora. Ebben az lehetne a segítség szerintem, ha kerülne rá figyrlem, lásd fent.
Annyit meg lehet tenni, hogy megvárjuk míg újra járóképes lesz és megnézzük mennyit megy majd..
MDD is sokat állt, de az jó kocsi.