-Mosquito- Creative Commons License 2018.09.27 0 0 32911

Kábelek öregednek,csatlakozok eloxidálódnak,generátor sem friss,fesszabályzó is egy hiba forrás lehet,szénkefe is kopik stb stb.

2éve amikor kampecó cellazárlatos lett a 8 hónapos Banner akksi és ott tologattuk a kis csapattal a gépet gyári Hondás Yuasa ~40eFt volt,most karcólhatja cirka 45-50eFt-ot. 5év után minden évben kimérettem a gyári akksit,hogy áll benne a szufla. 7éves korában,döntöttem el akkor csere. Bannert 18eFt-ért vettem majd gariba cserélték Exidre. Most 2éves ha még lesz 2 éve,már jó.

 

Semmi köze,hogy majd 100eKm-nél elfüstölt az indítórelé biztosíték háza. Van akinél hamarabb van akinél 150-180eKm-nél égett meg ez a 3-6eFt-os alkatrész. Előttem tudjuk ki kábelezte/szerelte be.

Kollégánál is ez történt,nem tudni mennyi Km van a gépben.  

 

https://menetszelbebeletartomazarcomat.blogspot.com/2018/08/bosznia-hercegovina-montenegro.html

 

"Ezt te is megengedhetnéd magadnak, ha végre szintet lépnél.

Elárulom a mottót: nem az a megoldás, hogy spórolsz, inkább keress többet ;-) "

 

Hmm valamit rosszul csinálsz. :) Te is vigyorogva hallgattad amikor mondták a Bmw sisak kommunikációs szettre a 350-400eFt-os árat. Majd vettél egy N104 N-Com-ot kombót kb 1/2 áron. ;) 

 

Te sem én sem vagyok a pénzem ellensége,ha tudok venni hasonló tudású/tulajdonságú terméket kedvezőbb/jobb áron akkor lehet azt fogom venni. 

 

 

Előzmény: ronson (32904)