(Mármint, hogy külön megálló, de akkor mi legyen az állomással, ahol kereszt van.)
Akkor a kitérővágányt is meg kell hosszabbítani Csorvás felé, így létrejönne egy rövid kétvágányú szakasz vagy egy hosszabb állomás, tényleges megoldástól függően. Ha bármilyen szinten felmerülne a telekgerendási utasok kényelmesebb kiszolgálása, az akkora projekt lenne, hogy lenne pénz ilyen úri huncutságokra.
(Mondjuk Algyőnél is el lehetett volna tolni a peront a híd felé az útátjáróhoz, kb. 2-300 métert spórolva az utasoknak, de ez nem volt különösebb szempont. Kissé ködös nekem mi lesz Algyő szerepe a TT indulása után - a vonat nem áll majd meg, a TT igen, de szvsz fordítva is elég lenne, úgyse fogják utastömegek lerohanni a villamosokat, a buszokat meg úgyse merik leállítani. Majd kiderül...)
Új megállót Békéscsabán lehetne még építeni a Pataky László utca átjárójához. Onnan 2,7 km a nagyállomás, sok időt takaríthatna meg a város egy jelentős részének.