EO 2621 B Creative Commons License 2018.09.17 0 0 140

Igen, a motor már visszakerült a helyére, így sajnos  már az általad megadott eszköz méreteit nem tudom beállítani. ( egyébként sajnos a méreteket nem tudom leolvasni a rajzról, mert talán tú kicsi felbontásban küldted el, megtennéd, hogy elküldöd mégegyszer, hogy olvasható legyen? Ha nem jutunk dülöre vele akkor újra ki kell szednünk a motort, hogy megtaláljuk a hiba okát és akkor már ezzel a szerelési egédeszközzel csinálnám. Köszi!)

Akogy írtam , ha koronás anyákban benne van a sasszeg, akkor a kiemelö villák és a kinyomó csapágy közt kb 2 cm van!

Beszéltem valakivel aki azt mndta, hogy a kinyomó csapágyat állítsam hozzá a kiemelövillákhoz a kuplungkiemelö tengely és a rudazat utánállításával. a rudazatot telljesen utánaállítottam, a tengelyen a kiemelö csapányat, ha annyira elöretolom, hogy 2-3mm-re legyen a kiemelövilláktól, akkor már szinte nem tud elörébbmenni amikor a pedált lenyomom.

 

Próbaként legutóbb, tettünk 2-2 db laposalátétet mindhárom kiemelövilla csavarja alá, így elörébb mentek a villák a csapágy irányába és a saszegek is a Koronásanyába értek. --> a jelenség. A kuplung kemény maradt.

Eközben, hogy haladjak a felujítással össze lett szerelve a gép eleje, hogy elinditható legyen, gondoltam, beinditva járó motornál találunk valami rendellenességet.

A motor pöcc-röff indult ahogy kell,, akuplung mardt kemény és teljesen kinyomott állapotban sem emelt ki, csak terepben kis forulaton tudtam behúzni sebességbe, illetve üresbe rakni.

Ez a jelenlegi állapot, most hétvégén megyek megint, haza és innen próbálom folytatni.

Ha estleg van valami ötleted akkor sziven fogadnám, söt felhívnálak ha megadnád az elérhetöséged. Ha nem akarod nyilanosan itt megosztani, akkor légyszives küld el erre a számra és majd visszahívlak. 70/2540446 Jakab Zsolt köszi elöre is!

Előzmény: EO 2621 B (139)