trizs77 Creative Commons License 2018.09.17 -1 2 94721

Azt taglalták, hogy az első átstartolás utáni emelkedés volt az utolsó pillanat amikor még megmenthető lett volna a gép.

Később nem mert már kommunikálni se tudtak senkivel.

 

Tehát amikor az átstartolás után emelkednek be kellett volna üvölteniük a rádióba, hogy vészhelyzet, rádió nélkül maradunk, felemelkedünk X méterre Y fokon.

Fogjanak be/el bennünket és vezessenek kitérő repülőtérre.

 

Elég filmesen hangzik, de valószínűleg működött volna.

 

Egy utasszállító személyzete a tapasztalatok szerint, 99%-ban nem ismeri be, nem szólal meg, ha nem tudja hol van.

Inkább titkolja mert szégyelli.

 

Emiatt már sok száz utas halt meg.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Ha megadsz egy magasságot + egy irányt és közlöd az irányítással, hogy arra fogsz repülni + egy-két percen belül meg fog szűnni a rádió kapcsolat, segítsen.

 

Természetesen a plusz fogyasztók kikapcsolása ekkor sem maradhat el.

Itt ugye a fő baj az volt, hogy mind az öten a villamos probléma megoldását keresték (munkamegosztás hiánya) és senki se repülte a gépet.

 

 

Ha megteszik amit a pilóták gondoltak, akkor egy síma vadászgéppár   "elfogja" őket   és elvezeti a gépet egy nem ködös repülőtérre, ahol látás szerint is le tudnak szállni.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

Azt mondta nekünk taknyosoknak a két profi, hogy ez nem biztos, hogy megoldás, de ők megpróbálták volna.

A MALÉV pilóta hozzátette, hogy kevés olyan kollégájáról tud, aki ha sorozatosan elrontott, nagyon elrontott dolgokat, azt nyíltan belemondja a rádióba, amit sokan hallanak.

 

 

 

 

 

Előzmény: Kenny___ (94719)