Azt taglalták, hogy az első átstartolás utáni emelkedés volt az utolsó pillanat amikor még megmenthető lett volna a gép.
Később nem mert már kommunikálni se tudtak senkivel.
Tehát amikor az átstartolás után emelkednek be kellett volna üvölteniük a rádióba, hogy vészhelyzet, rádió nélkül maradunk, felemelkedünk X méterre Y fokon.
Fogjanak be/el bennünket és vezessenek kitérő repülőtérre.
Elég filmesen hangzik, de valószínűleg működött volna.
Egy utasszállító személyzete a tapasztalatok szerint, 99%-ban nem ismeri be, nem szólal meg, ha nem tudja hol van.
Inkább titkolja mert szégyelli.
Emiatt már sok száz utas halt meg.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ha megadsz egy magasságot + egy irányt és közlöd az irányítással, hogy arra fogsz repülni + egy-két percen belül meg fog szűnni a rádió kapcsolat, segítsen.
Természetesen a plusz fogyasztók kikapcsolása ekkor sem maradhat el.
Itt ugye a fő baj az volt, hogy mind az öten a villamos probléma megoldását keresték (munkamegosztás hiánya) és senki se repülte a gépet.
Ha megteszik amit a pilóták gondoltak, akkor egy síma vadászgéppár "elfogja" őket és elvezeti a gépet egy nem ködös repülőtérre, ahol látás szerint is le tudnak szállni.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Azt mondta nekünk taknyosoknak a két profi, hogy ez nem biztos, hogy megoldás, de ők megpróbálták volna.
A MALÉV pilóta hozzátette, hogy kevés olyan kollégájáról tud, aki ha sorozatosan elrontott, nagyon elrontott dolgokat, azt nyíltan belemondja a rádióba, amit sokan hallanak.