Törölt nick
2018.09.16
|
|
0 0
45358
|
Az azert gondolom tiszta, hogy amikor barmilyen szerkezeteket tervezunk, azt valamilyen erohatasok alapjan - is - tervezzuk? Azaz ha 2-3 kw teljesitmenyre es az ebbol fakado erohatasokra tervezzuk, akkor erre nem alkalmas egy hagyomanyos sima kerekpar konstrukcio, amit sokkal kisebb erohatasokra terveztek.
Ha te epitesz egy olyan elektromos kerekpart, ami alacsonyabb teljesitmenyekre van tervezve vazilag es mindenben, es beleraksz egy motort ami kepes 3kw teljesitmenyre de leszabalyozod mondjuk 30 km/h vegsebessegre az nem korrrekt. Mert bar lehet hogy a sebesseged nem lesz nagyobb, de egy komolyabb gyorsulaskor egy keresztezodesben, forgalmi szituacioban kiesik alolad a jargany, es a legrosszabb esetben egy vetlen is atmegy rajtad. Azaz az drohatasok kicsit masok lesznek. Sarkitott peldaval egy trabiba beteszunk egy lotus motort, ami kb szettepi az egeszet. Azaz az egesz trabantot at kell alakitani ahhoz bogy ezt birja, de onnantol gyakorlatilag mar nem trabantrol beszelunk.
Akinek erosebb gep kell annak feljebb kell lepni es az arra a teljesitmenykategoriara tervezett es hasznalt jarmuvet kell epitenie, hasznalnia. |
Előzmény: amperhalász (45357)
|
|