Covacipeter Creative Commons License 2018.09.05 0 0 8442

Adj'Isten!

 

Már nem emlékszem pontosan, de a kis lánckerék fedelének levételénél nincs nehézség, nem fog kiakadni a bowden. Le kell venni a váltókart, aztán remélhetőleg a dekli csavarok nincsenek berohadva... Csak arra vigyázz hogy ne hajtogasd nagyon a levétel után hogy ne törjön meg a bowden. 

Az olaj ha jön vhonnan akkor az inkább üzem közben, nyomás alatt jön, de ha hígabb láncsprayt használsz akkor az is meg tud folyni kissé az esőtől meg a motorhőtől. Az a helyzet hogy a kislánckeréknél, a kuplung rudazatánál, és a váltókar tengelyénél is van szimering. Ha jön valahonnan az olaj az nem fog látszani a sok trutymótól, ezért az egészet ki kéne takarítani az esetleges olajtól, ráverődött láncspray-es dzsuvától, féktisztítóval teljesen szárazra. Lehet hogy elmegy rá 1-2 doboz. Majd visszatenni, menni vele egy rövidebb próbautat, és utána megint levenni és megfigyelni hogy honnan jön szivárgás, így már jó eséllyel ki tudod szúrni az olajfolyás forrását.

Előzmény: flexaret (8440)