Köszönöm az írást!
"Szóval országútra, mindennapos használatra, ezt-azt vontatni, "normál" offródra ajánlom."
Pontosan erre kellenének a gumik, ez lenne a feladatuk!!!!
Ráadásul egy helyi gumis egy igen jó árajánlatot adott az AT3-ra, visszautasíthatatlanul jót.
Asszem ez lesz a választásom! ;-)
Lehet, h az AT3-ason már javítottak valamit az elődhöz képest a téli viszonyok közötti alkalmasság tekintetében. Az AT3 blokkjak tök sűrűn lamellázottak, szinte mint egy téli gumi. M+S jelöléses, meg rajta van a hegycsúcs-hópihe jel, hivatalosan télinek is elfogadott gumi.
(Persze nyilván olyan nincs h valami mindenre jó....... ami mindenre jó az tul.képpen semmire sem jó igazán)
"Erős sárba ne ilyet vegyél."
Na pont ezért lesz két szett, egy AT3 meg egy X3. At3 a hétköznapokra szaladgálni, zömmel aszfalt és gyenge terep stb amit írtál is. Ha meg bejön vmi dágvány idő, és menni kell ki a terepre dolgozni, vagy csak úgy hobbiból csapatni egyszer-egyszer, arra meg ott lesz az X3.
Még azon gondolkodom, h az AT3-ból nem 4-et veszek hanem 5-öt. Amúgy is rendszeresen forgatom a gumikat, belevenném a körbe a pótkereket is, így az is szépen elhasználódna-kopna a többivel együtt, és lenne egy fiatal, fasza pótosom mindig kéznél. A mostani pótos egy dinoszaurusz korabeli Good Year Wrangler, ha arra kerülne a sor h használni kellene, ki tudja hogy durranna el.......