sifka Creative Commons License 2018.08.28 0 1 12654

Mókás helyzeteket képes teremteni a fórumok névtelensége! De örülök, hogy te is megjelentél! Törés? Melyik törésre gondoltál? A tengelytörésre? Esetleg a hajdani „GÉPÉSZET”, mai fenntartás nagy ívű pályájának törésére? Talán a leszakadt hűtőkeretes Uzsgyi „törésére”? Vagy a törött perselyes motorral dolgozó Uzsgyira? Esetleg a közel múltból, a repedt hengerfejes Uzsgyira, amelyiknek már annyira gázosodott a hűtőköre, hogy bejelzett a folyadék hiány is, de vidáman kiadják dolgozni!? Az olyan kis apróságokat már meg sem említeném, hogy a „trópusi” 23 °C hőmérséklet mellett egy mellékkel közlekedő (OFF: 117-es) forralja a vizét, ezeken az alpesi pályákon. Pont, mint a legtöbb társa! Ide értve a 416-osokat is! Harmadik pozícióban lehet csak maximum vontatni (30-40 km/h –val) a menetrend szerint 100 km/h -s vonat esetében, mert legalább még megy! Kár, hogy ilyenkor nem feszít a reszortos az utasok előtt, büszkén magyarázva, hogy miért van kikapcsolva a légkondi (már, ha jó) a hőségben, miért fog átszállást mulasztani majd a késés miatt?! A többit már le sem írom! Gondolom, most majd azzal jöttök, hogy nekem semmi sem jó! Számoljátok össze, hogy az üzemeltetésnél, mennyien állítják az ellenkezőjét az én véleményemnek, akár Szentesen vagy a többi „szerencsés” telephelynél, ahol a szentesi telepű járművek megfordulnak! Az csak sovány vigasz, hogy nem egyedi jelenség, ami ott zajlik, számonkérés nélkül. A pökhendi arrogancia csak kihozta belőlem mindezt!

Előzmény: bzmotoros (12652)