acsanko Creative Commons License 2018.08.22 -1 0 155889

Szerintem ma már nem lehet egyikkel sem kifejezetten jó üzletet kötni, leszámítva azokkal a ritkaságokkal, amik használtak keveset futottak és ne adj isten 1. magántulajdonostól származik. Ezeknek az autóknak szintén megkérik az árukat, amiknél már megint bejön az a lehetőség amit írtál, hogy valami újat, de az meg nem fogja azt a komfortot nyújtani amit szeretne az ember. 

Munkatársamnak egy 1.2-es WV Polo TSI autója van. Újonnan vette a cégen keresztül. Az autó most volt egy olajcserén és általános átvizsgáláson. Az általános átvizsgálás alatt lecserélték a fékfolyadékot az ablaktörlő lapátokat, meg ugye az olajcserével járó dolgokat. A számla végösszege 104 ezer forint volt márka szervizben. Mi lett volna ha van valami hibája esetleg az autónak, netán alkatrészt is cserélni kell még? 

Az autóban ~30 ekm van jelenleg. Elgondolkodtató szerintem...

 

Nézegettem a bemutató (szalon)autókat pl. insigniat a joatuok.hu-n. 7,5 milliót kérnek érte 5 km-rel benne. 170 lóerő CDTI kombi. Az autó elég magasan extrázott. Ennek ellenére még is az az érzésem hogy túl van árazva, de lélektanilag azt mondanám hogy még egy 5-6 évig pakolok félre legalább mire megtudnám venni és megvenném. Aztán belegondolok hogy a 18-19"-os (vagy 20) kerekek gumizása... az autó szervizelése a kötelező biztosítás, mert hogy drágább lenne a teljesítmény adó szintén. Éves szinten csak utóbbi kettő meghaladná nagy valószínűséggel a 100 ezret. Egy olyan termékről beszélünk amiről kimondták hogy nem prémium még is pont úgy van árazva, még ha az opeléknél úgy mond a felső osztályt is képviseli.

 

 

Ha megtehetném kétség megvenném pl. a fentebb említett insigniát, de egyelőre marad a bilibe lógatott kéz és az álmodozás...  

 

Előzmény: MrTinkertrain (155886)