Valóban marógép (фрезер) !
Ha meggondoljuk, így pontosabban megmunkálható , mert az eredeti csapágyazás körül forgatható az állórész. Esztergánál meg hozzá adódik marad a tokmány ütése. Két csúcs közé fogásnál meg problémás a megforgatás.. Na mindegy. Ügyesen kieszelték.
Viszont én azt silabizálom ki, hogy így csak egyenletesebbé vált a zaj, de nem szűnt meg. Vagyis csökkent valamelyest a zaj erőssége. Ez valószínűleg az elvett anyag mennyiségéből adódik, amivel megnőtt a légrés .. (ugye, század milliméterekről beszélünk ...)
Egyébként az STM 610 nél is jelen van ez a zaj.
Audi 80 kolléga hívta fel a figyelmem a jelenségre. Némelyik példánynál elég erősen hallható a zúgó hang. az enyémnél viszonylag halk volt.
Délután beüzemelem az Olimpot, és meghallgatom, zúg-e.