Ha a 28 kWh akku ~4000 €-ba kerül -> ~150 $/kWh. 1 kWH-val (monnyuk) el lehet egereszni ~9 km-t.
Ha az akku ~1000-szer tölthetö (annit valszeg kibir), akkor 1 KWp akku elviszi az autot ~9000 km-re.
Ha egy ICE auto 100 km-en atlagban elfogyaszt 6 litert ... akkor 9000 km-hez kell 150 liter üzemanyag ...
150 liter üzemanyag ara TÖBB, mint 1 kWh akku ara ... ugyhogy CSAK az üzemanyagar különbseg behozza az akku arat. Ehhez jönnek meg a tamogatasok, kedvezmenyek, kevesebb szerviz, esetleg car-sharingböl szarmazo bevetel ...
(Mindebböl nyilvan lejön a beletöltött delej ara.)
(Ismertem egy fazont, aki naponta 105 km-t autokazott a munkahelyere ... Az odavissza napi 210 km. Neki valszeg kivaloan megfelelne ilyesmi ...)