ekowob Creative Commons License 2018.08.07 0 0 18882

Na, megvolt a teszt!

Mint mondtam, nappal ilyen:

Kicsit rontja a láthatóságot, hogy a 6000K az olyan, mint amikor megcsillan a krómon a napfény, én nem egy világítás érzetét kelti. Magyarul nem üt el a környezettöl, esetleg árnyékos részen.

Az, amit gondoltam, hogy nem világít a jármü elé, az nem igaz. De olyan a fénykéve, mit egy Tesla embléma, csak itt a T-betü vizszintes ága sokkal hangsúlyosabb, a függöleges szára pedig halványabb.
Ez így néz ki a valóságban:

 

Szerencsére a refi nagyon jó:

 

Összegzés:
Tetszik:
-Erös fénykéve.

-Végre nem forró a búra.

-A fénykürt nappal is egy szemkorbács. Nem lehet nem észrevenni.

-Még ezzel a nem túl kifinomult FF lámpával is kevés a szórt fény, nem zavaró.
-Ha belevesszük, hogy sok izzó élettartamát tudja, akkor hosszú távon nem lesz drágább, mint azok.

 

Nem tetszik:
- A 6000K nappal az észlelhetöséget rontja, éjjel pedig olyan "híg" a fény. Van olyan színü aszfalt amit nem jó látni vele, de a tereptárgyakat, és minden mást elég jól kiemel.
-A Teslás fénykéve. De gondolom ez csak ebben a lámpatestben van így. (mondjuk az sem vigasztal, ha mindenki másnak jobb)
-Egy támadási felület a hatóság részéröl. Eddig ezen a motoron nekem volt igazam egy ellenörzésnél. Most nagyon illedelmesen kell viselkednem. :-)

 

 

És a nagy kérdés, hogy megvenném-e újra?

4500 körüli színhömérséklet esetén azonnal, és még egyet tartalékba az unokáimnak.

Szintén azonnal megvenném ha egy nappali fénnyel ellátott jármübe kéne. Ha abban meg nem FF lámpa lenne, akkor különösen.
Így ebben a formában ez egy kicsit szerencsétlen összeállítás, de ha nem baxtatnak miatta, akkor marad.

Előzmény: Hobbit_G (18880)