"- Még téged is megvezettek a BMW-vel, pedig
.....pedig nem vezettek meg. Egy közel 220e km-t futott BMW-ről nagyon amatőrnek kell lenni, hogy vki feltételezze, hogy -ha még nem nyúltak hozzá- nem csipegeti az olajat. Más kérdés, hogy az ilyen mértékű olajfogyasztásra a legtöbb ember legyint.
- A cikkeid gyakorlatilag vadiúj autó vásárlására buzdítanak. Én ezen sokat gondolkodtam,
...de nem eleget :-D
Soha ilyet nem írtam le, nem tudom, miből szűröd ezt le. Összesen két új autóm volt a sok közül.
Én azt próbálom sugallni, hogy -ha behatároltak a lehetőségek- akkor tényleg keveset futott, lehetőleg sohasem sérült, megkímélt használt autó a jó választás.
A mostani autómat 50e km környékén vettem, pont ezért nem volt olcsó. Viszont újszerű. Más kérdés, hogy ráköltöttem 800e Ft-ot (8 szuper gumi, felni, levehető vonóhorog...stb), amit nemigen akar a piac értékelni, tesztelem a piacot, egy komoly érdeklődőm sem volt.
Ami nem baj, mert nem tudnék helyette mit venni (3 liter körüli keveset futott szívó benzines) ez az állatfaj kimúlt.
Az átlagember megveszi féláron a kisuvickolt sokat futott, visszatekert órájú járgányt, három év alatt rákölti a hasonló összeget, mint amennyiért vette (ha nem akar bontószökevényt a segge alatt) és egy 380e km-es autó birtokosa. "Itt van az ágytál, amire vágytál"
Erről szól a nóta.
Nem vitatom, hogy létezik relatíve "jó" 380e km-es autó, láttam már ilyet. Túlnyomó többségük viszont gatya állapotú, hiába harsogják a nepperek az "állapotot veszel, nem számít a km" szlogent.