Carina_S Creative Commons License 2018.08.04 -1 0 396

Kettőtök panaszából ítélve két következtetést tudok levonni, egyet, ami az ügyfélre, és egy másikat, ami a Jófogás weboldalára és annak üzemeltetőire és kezelőire vonatkozik.

 

1. Ami az ügyfélre vonatkozik: A helyesírást és a javításokat még a feladás előtt végezze el MS WORD 2007-ben vagy hasonló fejlett szövegszerkesztőben kétszer is; a Jófogás oldalával való félreértéseket pedig az oldal szabályzatának és adatvédelmi nyilatkozatának alapos áttanulmányozásával, és az összes Jófogás-os elérhetőség (ügyfélszolgálati telefonszámok és e-mail címek) megkeresésével és pontos, jól tárolt(!!) feljegyzésével próbálja meg elkerülni.

 

2. Ami a szolgáltatóra vonatkozik: A Jófogás-hirdetőoldal üzemeltetőinek el kellene készítenie egy olyan részletes és precízen megszerkesztett súgó-rendszert, amelyből a felhasználók minden, a hirdetőoldal használatával fontos és (látszólag) apró kérdésükre (mikor és mikért kell fizetni; mennyi idő után kell a hirdetést megújítani; mik az ügyfélszolgálati elérhetőségeik; milyen kategóriában mennyi a hirdetés díja; hogyan és milyen feltételekkel lehet a már feladott hirdetés(ek)be belejavítani; melyik kategóriában hányadik fizetés nem ingyenes, hanem fizetős már; egy hirdetés megújítás nélkül mennyi idő után jár le; milyen hirdetést lehet feladni és milyet nem (pl. veszélyes vagy illegális, tiltott, vagy lopott dolgot nem lehet feladni!); átjavítás után mennyi idő után jelenik meg újra a hirdetés mindenki által látható módon; hogyan rendezhetőek gyorsan és a hirdetés helyreállításával elvégezhető úton-módon a felhasználó hirdető és a hirdetőoldal közötti nézeteltérések; stb.-stb. ... ..) választ kapnak.

 

Előzmény:  Selentine (395)

Előzmény: kiswakond (394)