Chaosmönger Creative Commons License 2018.07.30 0 0 18608

Hát ezzel sokat segítettél. Hogy az iphone üzleti célra fejlesztett telefon lenne, az hülyeség. Pont azzal durrantott nagyot, hogy az egyszerű felhasználókat célozta meg a jó kezelhetőséggel. Hogy is hangzott az első reklámmondat róla? Levelezés, zenelejátszás, telefon egyben.

 

Az bárkivel előfordulhat, hogy elfelejt egy jelszót, amit egyszer kellett megadni az életében, és senki sem készül arra, hogy egy 2 hónapos készülék teljesen tönkremegy. Szóval ne mindig a felhasználót hibáztassuk már.

Azt, hogy rossz jelszavak után felfüggeszt 1-2 órára azt elfogadom, hogy robotokkal ne lehessen feltörni, na de 2 hét az nonszensz. Ezt mégis hogy gondolták nagyon fontos, professzionális üzleti készülék esetén?

 

hanita3, a helyedben és közvetlen valami Apple supportot próbálnék elérni, hátha tudnak segíteni, nem hiszem el hogy ennyire béna legyen a rendszer.

A másik tippem a prohardver . hu fórumán az iphone topic, az jobban pörög mint ez, hátha ott már volt valakinek ilyen tapasztalata.

Előzmény: aas (18606)