Törölt nick Creative Commons License 2018.07.29 0 4 125090

"Ezek a Concik nullára lesznek nyírva, mire vége az északi szakasz pótlásának."

 

A csuklós Conectók esetén, annyival könnyebb, hogy a karbantartás és a kocsik tulajdonosa az ITK, így ez inkább nekik probléma és nem a BKV-nak. BKV-nak biztosítania kell 50 kocsit az 54-ből. Lehet egyébként, hogy most belegondolva jobban járt a BKV ezzel a bérléssel, mintha megvette volna őket. 

 

A déli szakaszos pótlást ha minden igaz, akkor az off VT-s Andor fogja csinálni, mivel Óbudáról nem fognak Kökire vagy Nagyváradra kiállni a Conectók és az ITK-t sem költöztetik majd el. A déli szakaszos pótlás mondjuk kicsit másabb lesz, mert sok olyan buszvonal lesz, amelyik meghosszabbodva fog Nagyvárad térig közlekedni a metrópótló útvonalán, úgyhogy még nagyobb terhelésre kell számítani. 

Előzmény: gorcher (125077)