Szia!
Igen,ez jogos kérdés,ami nagyban függ az öntött kerék minőségétől.
Még nem esztergáltam öntött kerekeket,csak simát +pár tapadógyűrű beszúrást csináltam eddig,de szerintem megcsinálható:
Elsőre a futófelületnél befogva fel tudjuk szabályozni a hátulját és kifúrni a furatát (ezt patronban,vagy hozzá készült futterban tudjuk megfogni).
Ezután már meg tudjuk esztergálni fazonkéssel a futófelületét és a nyomkarimát (befogása:tengelyre húzva és megtámasztva).
Beleütjük a szigetelő perselyt és újra a futófelületénél befogva már ki tudjuk fúrni pontosan a tengelyfuratát.
Az alpakkás téma nagyon jól hangzik,-sajnos én nem gondoltam a felületkezelésre- viszont úgy még több meló...
Itt egy modellezőtársunk képe a Mazsolája kerekeiről:
Látható egy kis öntésből eredő "kurvaság",az agy látványra üthet egy picit,
de biztos,hogy a futófelület koncentrikus a tengelyéhez.
Üdv.:Korongos