Törölt nick Creative Commons License 2018.07.25 0 8 124881

"Honnan tudod, hogy nem tudják tartani a kiadást?"

 

Előbb te írtad le, és ezek szerint én is jól emlékeztem, hogy a szerződés szerint az alábbit kell garantálni: 22 buszból maximálisan 20 busz/nap. Na most leírtam tegnap, hogy 437 több mint fél éve gyártónál, 422 egy hónapja gyártónál, 431 pedig két hete a gyártónál. Ez kapásból -3 busz, tehát a 22-ből 19 áll Kőbányán rendelkezésre. Ebből mondjuk 1-2 kocsit lehet nem tud kiadni Kőbánya, mert takarítást vagy egyéb dolgot végez rajta, ez teljesen normális. Szóval láthatod, hogy a kiadás teljesen tarthatatlan az NTM-k kapcsán munkanaponként és emiatt is érdeklődtem, hogy a BKV emiatt nem szándékozik valami pénz összeget behajtani. Igen, munkanaponként a 263-asokat és a 280-asokat kiadják szóló vonalakra rendszeresen, és üzemkezdettől is. Emiatt néztem utána, hogy NTM-kel mi a helyzet. 

 

Abban igazad van, ha a kiadás tartva van, akkor mindegy, hogy miért van az egyik kocsi náluk. Eleve ez a feltétel már nem teljesül. Illetve félek, hogy nehogy 422 és 431 is 437 sorsára jusson és hónapokig legyen a gyártónál, főként most a gyártó helyzetét ismerve. 

Előzmény: Aron_son (124880)